Emaitzak: 14

ES EU
Ostalaritza eta turismoa (1)
Esta actividad generó en el año 2000, 167 millones de dólares y ha colaborado en el progresivo desarrollo del país, sin embargo también ha creado problemas medioambientales por la tala de madera para combustible y el abandono de basuras al pie de las rutas de ascensión a los picos, además de la pérdida de identidad y valores culturales de algunas aldeas. Jarduera horrek 2000. urtean, 167 milioi dolar eragin zituen eta herrialdea apurka-apurka garatzen lagundu du. Aitzitik, ingurumeneko arazo franko ere eragin du; izan ere, egurra sendo ebaki da erregaitarako eta hondakinak lurrean uzten dira mendi-tontorrera igotzeko ibilbideetan, eta identitatea eta kultura-balioak galdu dira zenbait herrixketan.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Gizarte eta kultura zerbitzuak (13)
Definidos como espacios simbólicos y representativos del espíritu y la actividad cultural de toda una localidad y que se proyectan como imagen de identidad cultural a nivel autonómico, nacional o internacional. Herri oso baten espirituaren eta jarduera kulturalaren eremu sinbolikoak eta adierazgarriak dira, eta nortasun-irudi gisa zabaltzen dira erkidegoan, estatuan edo nazioartean.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Entre las distintas definiciones de identidad cultural, la siguiente puede ayudar a entender en toda su extensión el significado de este término. Kultura-identitatearen definizioen artean, hemengo hau lagungarria izan liteke termino horren esanahia hedadura guztian ulertzeko.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Desarrollar la identidad cultural. Kultura-identitatea garatzea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Expresar la propia identidad cultural. Norberaren kultura-identitatea adieraztea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Tiene como objetivo fomentar e incrementar la competitividad de la industria audiovisual europea, reflejando y respetando la identidad cultural europea. Helburu hau du: Europako ikus-entzunezko industriaren lehiakortasuna sustatzea eta handitzea, europar kultura-identitatea islatuz eta errespetatuz.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Se trata de un programa transversal de los sectores Cultura y Comunicación de la Oficina Regional de la UNESCO en colaboración con la Fundación de Nuevo Cine Latinoamericano, con las finalidades fundamentales de: estimular la formación y profesionalización en materia de comunicación de los miembros de las comunidades marginadas, a fin de que se conviertan en sujetos creadores de su propia palabra e imagen, sensibilizar a nivel nacional e internacional sobre la creatividad local y la importancia de la diversidad cultural, y aprovechar las oportunidades que ofrecen estas tecnologías para reforzar el diálogo intercultural entre estas comunidades y otros grupos de población, tanto urbanos como rurales, a la vez que se consolida su identidad cultural; todo ello contribuye a luchar contra los estereotipos y la folclorización cultural, valoriza el patrimonio inmaterial –mitos, tradición oral, cantos, modos de vivir, etc.– y la diversidad lingüística. UNESCOren Eskualdeko Bulegoko Kultura eta Komunikazio sailen zeharkako programa bat da, Nuevo Cine Latinoamericano Fundazioarekin lankidetzan egiten dena, eta xede nagusi hauek ditu: baztertutako komunitateetako kideak komunikazio-arloan prestatu eta profesionaliza daitezen sustatzea, beren hitzaren eta irudiaren sortzaile bihur daitezen; nazio-mailan eta nazioartean tokiko sorkuntzari eta kultura-aniztasunaren garrantziari buruz sentsibilizatzea; eta teknologia horiek eskaintzen dituzten aukerak baliatzea komunitate horien eta beste biztanle talde batzuen (hirikoak zein landakoak) arteko kulturarteko elkarrizketa indartzeko, bai eta haien kultura-nortasuna sendotzeko ere. Horrek guztiak estereotipoen eta kultura-folklorizazioaren aurka borrokatzen laguntzen du, eta ondare immateriala (mitoak, ahozko tradizioa, kantuak, bizimoduak…) eta hizkuntza-aniztasuna baliarazten ditu.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Piezas elaboradas según un estilo de producción tradicional y propia que es muestra de una identidad cultural. Nortasun kultural baten erakusgarri den ekoizpen-estilo tradizional eta propio baten arabera eginiko piezak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Compone la identidad cultural. Nortasun kulturala osatzen du.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

"Se trata de un programa transversal de los sectores Cultura y Comunicación de la Oficina Regional de la UNESCO en colaboración con la Fundación de Nuevo Cine Latinoamericano, con las finalidades fundamentales de: estimular la formación y profesionalización en materia de comunicación de los miembros de las comunidades marginadas, a fin de que se conviertan en sujetos creadores de su propia palabra e imagen, sensibilizar a nivel nacional e internacional sobre la creatividad local y la importancia de la diversidad cultural, y aprovechar las oportunidades que ofrecen estas tecnologías para reforzar el diálogo intercultural entre estas comunidades y otros grupos de población, tanto urbanos como rurales, a la vez que se consolida su identidad cultural; todo ello contribuye a luchar contra los estereotipos y la folclorización cultural, valoriza el patrimonio inmaterial –mitos, tradición oral, cantos, modos de vivir, etc.– y la diversidad lingüística." "UNESCOren Eskualdeko Bulegoko Kultura eta Komunikazio sailen zeharkako programa bat da, Nuevo Cine Latinoamericano Fundazioarekin lankidetzan egiten dena, eta xede nagusi hauek ditu: baztertutako komunitateetako kideak komunikazio-arloan prestatu eta profesionaliza daitezen sustatzea, beren hitzaren eta irudiaren sortzaile bihur daitezen; nazio-mailan eta nazioartean tokiko sorkuntzari eta kultura-aniztasunaren garrantziari buruz sentsibilizatzea; eta teknologia horiek eskaintzen dituzten aukerak baliatzea komunitate horien eta beste biztanle talde batzuen (hirikoak zein landakoak) arteko kulturarteko elkarrizketa indartzeko, bai eta haien kultura-nortasuna sendotzeko ere. Horrek guztiak estereotipoen eta kultura-folklorizazioaren aurka borrokatzen laguntzen du, eta ondare immateriala (mitoak, ahozko tradizioa, kantuak, bizimoduak…) eta hizkuntza-aniztasuna baliarazten ditu."

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

El conocimiento, apropiación y desarrollo de la identidad cultural. Kultura-identitatea ezagutzea, eskuratzea eta garatzea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua